Hvordan fungerer et abonnement?

    Her har vi samlet noen av de ofte stilte spørsmålene vi får om NOKA-abonnement. Kanskje noe av dette gir deg svar på det du lurer på? Har du flere spørsmål ta gjerne kontakt med oss på kundeservice

    Hvordan oppretter jeg et abonnement?

    Følg stegene i "Start din vektreise" og fullført kjøpet. 
    1. Velg størrelse på ditt abonnement
    2. Tilpass innhold
    3. Fullfør kjøp
    Når du har gjort et kjøp, får du tilsendt en Ordrebekreftelse til din e-postadresse.

    Hvordan fungerer abonnements-løsningen til NOKA?

    Som abonnent kan du velge mellom 3 størrelser på forsendelsene dine. Én abonnementspakke gir nok måltider til 4 uker eller 28 dager, avhengig av hvor mange måltider du ønsker å bytte ut.
    1. “Opprettholde vekten” gir 1 måltid hver dag = 28 måltider totalt
    2. “Gå ned i moderat tempo” gir 2 måltid hver dag = 56 måltider totalt
    3. “Gå ned i raskt tempo” gir 3 måltider hver dag = 84 måltider totalt 
    Etter 4 uker (28 dager) sendes en ny forsendelse. Dersom du ønsker å fremskynde eller utsette denne kan du gjøre dette selv via Min Konto eller gi beskjed til kundeservice.  
     
    Etter at du har valgt størrelse, kan du tilpasse innholdet i ditt abonnement. Du kan velge pakketype og smaker.  
    Du kan velge mellom 3 ulike pakketyper:
    • Standardpakke (anbefalt) –  Gir like mange måltid av shakes og ferdigretter (f.eks Opprettholde vekten gir 14 shakes og 14 porsjoner ferdigretter = 28 måltid totalt.) 
    • Ferdigretter – Gir kun ferdigretter
    • Shakepakke – Gir kun shakes  
    Når du har valgt pakketype kan du endre produktene i ditt abonnement og velge de smakene du foretrekker. 

    Hvordan får jeg tilgang til Min Konto?

    Når du oppretter et abonnement lages det en konto til deg og du får en e-post hvor du kan sette passord. Fra Min Konto kan du endre leveringsinformasjon, se ordreinformasjon og avbestille abonnement.  
     
    Dersom du ikke husker passordet ditt eller ikke har valgt passord, kan du klikke på “Logg inn” og velg “Glemt passord”. Da sendes det ut en ny e-post hvor du kan sette nytt passord.  

    Når du har et aktivt abonnement

    Kan jeg endre smaker på mitt abonnement?

    Fra Min Konto kan du enkelt endre produktene som inngår i ditt abonnement. Merk at endringen må gjøres senest 24t før neste utsendelse. Husk å trykke lagre for å registrere endringen. 

    Endre-smak-i-abonnement.jpg

    Kan jeg endre størrelse på abonnementet mitt?

    Ja! Fra Min Konto kan du enkelt endre størrelse på ditt abonnement. Husk at du må velge ønskede smaker på nytt etter å ha endret størrelse. Merk at endringen må gjøres senest 24t før neste utsendelse. Husk å trykke lagre for å registrere endringen. 

    Kan jeg endre pakketype?

    Ja! Hos oss kan du velge mellom 3 ulike pakketyper. Én kun med shakes. Én kun med ferdigretter (måltider og barer). Og én som kombinerer både shakes og ferdigretter. Fra Min Konto kan du enkelt bytte mellom de ulike pakketypene, både i størrelse og hvilke produkter som inngår.