Vilkår for produktveiledning

    Vi er her for å hjelpe deg med å nå dine helse- og livsstilsmål. Før du benytter vår tjeneste, ber vi deg vennligst lese og akseptere følgende vilkår og betingelser. 

    Parter:

    Tilbyderen er NOKA AS, med postadresse: Postboks 6013 Etterstad, 0601 Oslo, registrert i Brønnøysund-registeret med organisasjonsnummer: 876 606 852, telefonnummer: 22 57 69 50, og e-postadresse: kundeservice@Nokalife.no. Tilbyderen vil heretter bli referert til som "vi" eller "oss". Brukeren er den enkeltpersonen som benytter tjenesten, og vil heretter bli omtalt som "du", "deg", "din" eller "di".


    Informasjon om tjenesten:

    Denne tjenesten er utviklet for voksne (over 18 år) som ønsker å bruke NOKA måltidserstatter som en del av en livsstilsendring. Den er primært beregnet for friske overvektige eller svært overvektige personer. Vær oppmerksom på at tjenesten ikke er egnet for unge, gravide, ammende eller personer med helseproblemer eller andre medisinske tilstander.


    Tjenesteinnhold:

    Gjennom en grundig kartlegging av kosthold, aktivitetsnivå og vaner vil våre ernæringsrådgivere utvikle en skreddersydd kostholdsplan som passer din hverdag og dine behov. Denne planen vil være basert på dine mål og vil følge de norske kostholdsrådene. 


    Krav til bruk:

    Vurderingen av om du er egnet for ernæringsrådgivning vil bli utført av våre ernæringsrådgivere. Dette vurderes basert på et innledende spørreskjema som gjennomgås i begynnelsen av rådgivningssamtalen.
    Vennligst merk at vi ikke kan bistå personer med spiseforstyrrelser eller andre medisinske tilstander. Vi reserverer oss retten til å nekte bruk av tjenesten dersom en person ikke oppfyller våre vilkår, eller hvis det er mistanke om misbruk av tjenesten.

    Tjenesten forutsetter at brukeren har et aktivt abonnement på Nokalife.no.

    Brukeransvar:

    Du har ansvaret for å sikre at du bruker NOKA-produktene og følger kostholdsplanen på en forsvarlig måte i tråd med din helsesituasjon og behov. Vi påtar oss ikke ansvar for eventuelle konsekvenser av feilaktig bruk. Vår tjeneste har som hensikt å gi støtte og veiledning, men den erstatter ikke profesjonell medisinsk rådgivning.
    Vi oppfordrer deg også sterkt til å konsultere en lege før du starter større endringer i livsstilen din, for å forsikre deg om at det er trygt og hensiktsmessig gitt din spesifikke helsesituasjon.


    Booking:

    Avtalebestilling gjøres via NOKAs avtaleplanlegger i EasyPractice. Her kan du enkelt gjøre bookinger og administrere dine timer. Når du har gjort en booking, sendes det ut en møtelink per e-post. Du får også en påminnelse på og E-post SMS før avtalt time.
    Når det er tid for å logge seg på, følg lenken i bekreftelseseposten du har fått. Her er noen tips og råd til gjennomføring:

    ·         Vi anbefaler å starte oppkobling 5-10 minutter før møtet.
    ·         Følg instruksjonene i lenken som ble sendt til deg med timebekreftelsen.
    ·         Pass på at du har god nettdekning og at du sitter et sted med rolige omgivelser hvor du kan snakke privat.
    ·         Hodetelefoner kan med fordel brukes for å sikre best mulig lydkvalitet.
    ·         Hvis du eller rådgiveren opplever problemer med oppkoblingen, vil vi raskt ringe deg i stedet.
    ·         Møtet blir ikke avbrutt selv om den avsatte tiden er ute; du eller behandler må aktivt velge å avslutte møtet.


    Vi tar ditt personvern på alvor

    NOKA tar ditt personvern på alvor. EasyPractice er en sikker og kryptert kommunikasjonsløsning for håndtering av journalhåndtering. Les vår personvernerklæring her.

    Ved å bruke vår tjeneste, bekrefter du at du har lest, forstått og akseptert disse vilkårene og betingelsene.